ARA


Toplam 8 ögeden 1 - 8 arası

 
2414 777
KÜRESEL MARKALARIN YEREL PAZARLARDAKİ REKLAM STRATEJİLERİ İLE KÜLTÜREL FARKLILIKLAR ARASINDAKİ İLGİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020023
Özlen ONURLU, Nargiz ZULFUGAROVA
PDF Kaynak göster
 
1718 1007
REKLAMLARDA ÜNLÜ KULLANIMINDA CİNSİYETİN MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Cilt 11, Sayı 44 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i44.5000080018
Ceyda DENEÇLİ
PDF Kaynak göster
 
2115 456
SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020009
F. Rifat ORTAÇ, Deniz AKÇAY
PDF Kaynak göster
 
1916 924
İLGİLENİM
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020027
Yeşim ULUSU
PDF Kaynak göster
 
4076 868
MARKALAŞMA KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MARKA EDERİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010015
Hande BİLSEL ENGİN
PDF Kaynak göster
 
2495 358
REKLAMDA PARODİ KULLANIMININ MARKA İMAJINA ETKİSİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010017
Nurhan Babür TOSUN, Aytaç Burak DERELİ
PDF Kaynak göster
 
1897 1524
REKLAMIN FİNANSAL GERİ DÖNÜŞÜ VE BİR ÖRNEK OLAY
Cilt 9, Sayı 35 (2011): ÖNERİ
10.14783/od.v9i35.1012000261
Furkan Amil GÜR, Azra BAYRAKTAR
PDF Kaynak göster
 
2832 4589
İŞLETMELERİN SOSYAL SORUMLULUK ANLAYIŞININ UZANTISI OLARAK YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL REKLAMLAR - GREEN ADVERTISEMENTS IN THE CONTEXT OF GREEN MARKETING AS AN EXTENSION OF THE SOCIAL RESPONSIBILITY UNDERSTANDING OF COMPANIES
Cilt 9, Sayı 34 (2010): ÖNERİ
10.14783/od.v9i34.1012000246
Betül ÖZKAYA
PDF Kaynak göster
 
Toplam 8 ögeden 1 - 8 arası

Arama ipuçları:

  • Arama terimlerinde küçük-büyük harf farkı gözetilmez
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir
  • Arama sonucunda default olarak sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir (aralarında VE olduğu varsayılır)
  • İki terimden birini veya diğerini içeren makaleleri bulmak isterseniz kelimeleri VEYA ile birleştirin (örn: eğitim VEYA araştırma)
  • Daha kompleks sorgular oluşturmak için parantez kullanın; örn: arşiv ((idare VEYA yönetim) siyasi DEĞİL)
  • İstediğiniz biçimde dizili sözcüklerden oluşan tam ibareyi sorgulamak için ibareyi tırnak işareti içine alın; örn: "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi tarama dışında tutmak için önüne - işareti veya DEĞİL koyun; örn: çevrim içi -politika
  • Bir kelimenin ek almış veya çoğul halini ya da aynı şekilde başlayıp değişik karakterlerle biten sözcüklerin tümünü taramak için * kullanın; örn: bio*taraması, içinde bio, bionic, biology, biological, biotechnology vb. terimler geçen tüm belgelerin bulunmasını sağlar




Sosyal Bilimler Enstitüsü