ARA


Toplam 2 ögeden 1 - 2 arası

 
2298 1225
DUYGUSALLIK VE BİLİŞSELLİĞİN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ-THE INFLUENCE OF AFFECT AND COGNITION ON IMPULSE BUYING BEHAVIOR
Cilt 9, Sayı 33 (2010): ÖNERİ
10.14783/od.v9i33.1012000159
Caner DİNCER
PDF Kaynak göster
 
2990 1098
HEDONİK TÜKETİM EĞİLİMİNİN PLANSIZ SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ-IDENTIFYING THE EFFECT OF HEDONIC CONSUMPTION TENDENCY ON IMPULSIVE BUYING TENDENCY
Cilt 9, Sayı 33 (2010): ÖNERİ
10.14783/od.v9i33.1012000154
Ulun AKTURAN
PDF Kaynak göster
 
Toplam 2 ögeden 1 - 2 arası

Arama ipuçları:

  • Arama terimlerinde küçük-büyük harf farkı gözetilmez
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir
  • Arama sonucunda default olarak sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir (aralarında VE olduğu varsayılır)
  • İki terimden birini veya diğerini içeren makaleleri bulmak isterseniz kelimeleri VEYA ile birleştirin (örn: eğitim VEYA araştırma)
  • Daha kompleks sorgular oluşturmak için parantez kullanın; örn: arşiv ((idare VEYA yönetim) siyasi DEĞİL)
  • İstediğiniz biçimde dizili sözcüklerden oluşan tam ibareyi sorgulamak için ibareyi tırnak işareti içine alın; örn: "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi tarama dışında tutmak için önüne - işareti veya DEĞİL koyun; örn: çevrim içi -politika
  • Bir kelimenin ek almış veya çoğul halini ya da aynı şekilde başlayıp değişik karakterlerle biten sözcüklerin tümünü taramak için * kullanın; örn: bio*taraması, içinde bio, bionic, biology, biological, biotechnology vb. terimler geçen tüm belgelerin bulunmasını sağlar




Sosyal Bilimler Enstitüsü