ARA


Toplam 3 ögeden 1 - 3 arası

 
2793 400
REKLAMDA PARODİ KULLANIMININ MARKA İMAJINA ETKİSİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010017
Nurhan Babür TOSUN, Aytaç Burak DERELİ
PDF Kaynak göster
 
4588 807
MAĞAZA HİZMET ORTAMININ MARKA İMAJINA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: P&B VE H&M ÖRNEĞİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010012
Meltem KARAKAŞOĞLU, Fatma Müge ARSLAN
PDF Kaynak göster
 
1896 1093
REKLAMLARDA ÜNLÜ KULLANIMINDA CİNSİYETİN MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Cilt 11, Sayı 44 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i44.5000080018
Ceyda DENEÇLİ
PDF Kaynak göster
 
Toplam 3 ögeden 1 - 3 arası

Arama ipuçları:

  • Arama terimlerinde küçük-büyük harf farkı gözetilmez
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir
  • Arama sonucunda default olarak sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir (aralarında VE olduğu varsayılır)
  • İki terimden birini veya diğerini içeren makaleleri bulmak isterseniz kelimeleri VEYA ile birleştirin (örn: eğitim VEYA araştırma)
  • Daha kompleks sorgular oluşturmak için parantez kullanın; örn: arşiv ((idare VEYA yönetim) siyasi DEĞİL)
  • İstediğiniz biçimde dizili sözcüklerden oluşan tam ibareyi sorgulamak için ibareyi tırnak işareti içine alın; örn: "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi tarama dışında tutmak için önüne - işareti veya DEĞİL koyun; örn: çevrim içi -politika
  • Bir kelimenin ek almış veya çoğul halini ya da aynı şekilde başlayıp değişik karakterlerle biten sözcüklerin tümünü taramak için * kullanın; örn: bio*taraması, içinde bio, bionic, biology, biological, biotechnology vb. terimler geçen tüm belgelerin bulunmasını sağlar




Sosyal Bilimler Enstitüsü