ARA


Toplam 16 ögeden 1 - 16 arası

 
4076 868
MARKALAŞMA KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MARKA EDERİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010015
Hande BİLSEL ENGİN
PDF Kaynak göster
 
1898 542
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA TERCİHİ, MÜŞTERİ TATMİNİ VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BİLGİSAYAR MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 11, Sayı 44 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i44.5000080005
Elif ÜLKER DEMİREL, Erkan YILDIZ
PDF Kaynak göster
 
1780 378
ALGILANAN MARKA BENZERLİĞİNİN; MARKA SADAKATİ, MARKA TATMİNİ VE SERVİS KALİTESİ İLE OLAN İLİŞKİSİ: KARGO KATEGORİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010016
İlknur Banu ILICALI, Önder YÖNET, Şafak ŞAHİN, Kemal Hasan SUHER
PDF Kaynak göster
 
1349 632
TÜKETİCİLERİN MARKALARIN LOGO YA DA AMBLEMLERİNE KARŞI TUTUMLARININ MARKA TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Cilt 11, Sayı 44 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i44.5000080017
Sevda DENEÇLİ
Kaynak göster
 
2495 358
REKLAMDA PARODİ KULLANIMININ MARKA İMAJINA ETKİSİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010017
Nurhan Babür TOSUN, Aytaç Burak DERELİ
PDF Kaynak göster
 
1896 519
TÜRKİYE’DEKİ HASTANELERİN HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMLERİNİN YENİ MEDYA UYGULAMALARININ VERİMLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020008
Cem Sefa SÜTCÜ, Cengiz ERDAL
PDF Kaynak göster
 
4335 667
MAĞAZA HİZMET ORTAMININ MARKA İMAJINA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: P&B VE H&M ÖRNEĞİ
Cilt 12, Sayı 46 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i46.1000010012
Meltem KARAKAŞOĞLU, Fatma Müge ARSLAN
PDF Kaynak göster
 
2115 456
SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020009
F. Rifat ORTAÇ, Deniz AKÇAY
PDF Kaynak göster
 
2414 777
KÜRESEL MARKALARIN YEREL PAZARLARDAKİ REKLAM STRATEJİLERİ İLE KÜLTÜREL FARKLILIKLAR ARASINDAKİ İLGİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Cilt 12, Sayı 45 (2016): ÖNERİ
10.14783/od.v12i45.1000020023
Özlen ONURLU, Nargiz ZULFUGAROVA
PDF Kaynak göster
 
1678 516
TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Cilt 11, Sayı 43 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i43.5000070103
Çağrı DUMAN, Elif TAŞKIN, Züleyha GÖKÇE, Lala ZOBAR
PDF Kaynak göster
 
1718 1007
REKLAMLARDA ÜNLÜ KULLANIMINDA CİNSİYETİN MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Cilt 11, Sayı 44 (2015): ÖNERİ
10.14783/od.v11i44.5000080018
Ceyda DENEÇLİ
PDF Kaynak göster
 
2203 912
KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTEDİR?
Cilt 9, Sayı 35 (2011): ÖNERİ
10.14783/od.v9i35.1012000253
Ümit ALNIAÇIK, Evrim İLDEM DEVELİ, Caner GİRAY, Esra ALNIAÇIK
PDF Kaynak göster
 
1897 1524
REKLAMIN FİNANSAL GERİ DÖNÜŞÜ VE BİR ÖRNEK OLAY
Cilt 9, Sayı 35 (2011): ÖNERİ
10.14783/od.v9i35.1012000261
Furkan Amil GÜR, Azra BAYRAKTAR
PDF Kaynak göster
 
2719 1170
ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN MARKA KİŞİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA-COMPARISION on BRAND PERSONALITY of SHOPPINGCENTERS, A PRACTISE in ISTANBUL CITY
Cilt 9, Sayı 33 (2010): ÖNERİ
10.14783/od.v9i33.1012000151
Şakir ERDEM, Süreyya KARSU, Nazlı Sinem SERTKAYA, Tülay YILDIZ
PDF Kaynak göster
 
1791 1640
REKABET AVANTAJI KURAMININ TANIMLANMASI VE ÖLÇÜMLENMESİ - CONCEPTUALIZATION AND MEASUREMENT OF COMPETITIVE ADVANTAGE CONSTRUCT
Cilt 9, Sayı 34 (2010): ÖNERİ
10.14783/od.v9i34.1012000226
F. Esra GENÇTÜRK, Destan KANDEMİR, Özlem Tuba KOÇ, Işıl Ceren DEMİRCİ
PDF Kaynak göster
 
2306 1007
TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 10, Sayı 39 (2013): ÖNERİ
10.14783/od.v10i39.1012000316
Emel KARAYEL BİLBİL, Cem Sefa SÜTCÜ, Banu DAYANÇ KIYAT
PDF Kaynak göster
 
Toplam 16 ögeden 1 - 16 arası

Arama ipuçları:

  • Arama terimlerinde küçük-büyük harf farkı gözetilmez
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir
  • Arama sonucunda default olarak sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir (aralarında VE olduğu varsayılır)
  • İki terimden birini veya diğerini içeren makaleleri bulmak isterseniz kelimeleri VEYA ile birleştirin (örn: eğitim VEYA araştırma)
  • Daha kompleks sorgular oluşturmak için parantez kullanın; örn: arşiv ((idare VEYA yönetim) siyasi DEĞİL)
  • İstediğiniz biçimde dizili sözcüklerden oluşan tam ibareyi sorgulamak için ibareyi tırnak işareti içine alın; örn: "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi tarama dışında tutmak için önüne - işareti veya DEĞİL koyun; örn: çevrim içi -politika
  • Bir kelimenin ek almış veya çoğul halini ya da aynı şekilde başlayıp değişik karakterlerle biten sözcüklerin tümünü taramak için * kullanın; örn: bio*taraması, içinde bio, bionic, biology, biological, biotechnology vb. terimler geçen tüm belgelerin bulunmasını sağlar




Sosyal Bilimler Enstitüsü