Cilt 11, Sayı 44 (2015)

ÖNERİ

İçindekiler

Makale Başvuru

İçindekiler PDF
Oneri Dergisi
TÜRKİYE’DE UYGULANAN GIDA BANKACILIĞI SİSTEMİNİN İŞLEYİŞİ VE VERGİSEL AVANTAJLARININ DİĞER ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRILMASI PDF
Ayça AKARÇAY ÖĞÜZ, Çağatay AKARÇAY
TÜRK GİYİM SEKTÖRÜNDE YENİ BİR E-TİCARET MODELİ: ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİ PDF
Beril DURMUŞ, Yusuf Can ERDEM, Dilek SAĞLIK ÖZÇAM, Serkan AKGÜN
ÜNİVERSİTELERDE KRİZ İLETİŞİMİ PDF
Dilek PENPECE, Canan MADRAN
DÂHİLDE İŞLEME REJİMİ KAPSAMINDA GERÇEKLEŞEN İŞLEMLERİN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ PDF
Doğan ARGUN, Nevber Zeynep EROĞLU
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA TERCİHİ, MÜŞTERİ TATMİNİ VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BİLGİSAYAR MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Elif ÜLKER DEMİREL, Erkan YILDIZ
KADIN GİRİŞİMCİLERİN PROFİLİ BAĞLAMINDA ÇATIŞMA DÜZEYLERİ VE YATIRIM TERCİHLERİ: YALOVA İLİ ÜZERİNE İNCELEME PDF
Gülgönül BOZOĞLU BATI, Mehmet Nuri İNEL
TÜRKİYE’DEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİNİN LİSANS PROGRAMLARINDAKİ MUHASEBE STANDARTLARI EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Gürbüz GÖKÇEN, Başak ATAMAN, Yasin CEBECİ, Hakan CAVLAK
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE GÜÇ İLİŞKİSİNİN STRATEJİK BOYUTU VE TEDARİKÇİ TATMİNİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Hande Gürsoy AKGÜNLÜ
ÜRÜN YAŞAM SEYRİNDE GERİ DÖNÜŞÜMÜN ÖNEMİNİN TEORİK ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ PDF
Begüm ÖKTEM, Hanifi AYBOĞA
MİSYON İFADELERİ ÜZERİNDEN PAZARLAMA FELSEFELERİNİN KEŞFEDİLMESİ: CAPITAL 500 ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
İbrahim Taylan DÖRTYOL
YALIN DÜŞÜNCE UYGULAMASI: HASTANELERDE DEĞER KATMAYAN FAALİYETLERİN ORTADAN KALDIRILMASI PDF
İrfan ÖZEN
TÜRKİYE’DE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE İNSAN KAYNAKLARI SİSTEMİNİN İNCELEMESİ PDF
Şirin ÖZKAN, Mert UYDACI
SOSYAL CRM UYGULAYAN ŞİRKETLER TARAFINDAN SUNULAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ PDF
Mustafa KARADENİZ, Mustafa GÖZÜYUKARI
KURUMSAL VE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİN İNTERNET HABER MEDYA GÜVENİLİRLİĞİ ÜZERİNE ETKİSİ PDF
And ALGÜL
SAĞLIK İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI: DÜNYADAKİ VE TÜRKİYE’DEKİ UYGULAMALAR PDF
Başak MENDİ
KENTSEL VE KOLEKTİF BELLEKTE KIRILMALAR VE KAMUSAL ALANIN DÖNÜŞÜMÜ: GİRNE ŞEHRİ LİMANI ÖRNEĞİ PDF (English)
Ümmü ALTAN BAYRAKTAR
TÜKETİCİLERİN MARKALARIN LOGO YA DA AMBLEMLERİNE KARŞI TUTUMLARININ MARKA TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ PDF (English)
Sevda DENEÇLİ
REKLAMLARDA ÜNLÜ KULLANIMINDA CİNSİYETİN MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ PDF
Ceyda DENEÇLİ
KALKINMA AJANSLARININ İŞLEVSELLİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME VE MODEL ÖNERİSİ PDF
Burak Hamza ERYİĞİT, Mahmut DOĞAN
Ekler PDF
Oneri Dergisi


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.



Sosyal Bilimler Enstitüsü