Cilt 11, Sayı 43 (2015)

ÖNERİ

İçindekiler

Makale Başvuru

İçindekiler PDF
Öneri Dergisi
TÜRKİYE’DE GİRİŞİMCİLİK ARAŞTIRMALARININ ODAĞI NEDİR? – Yazın Üzerine Bir İnceleme – PDF
Gül ESER, Müge Leyla YILDIZ
STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNİN İÇ GİRİŞİMCİLİK (GİRİŞİMSEL PERFORMANS) ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: KAYSERİ İMALAT SANAYİNDE BİR ARAŞTIRMA PDF
A. Asuman AKDOĞAN, Ayşe CİNGÖZ
ULUSLARARASILAŞMANIN MARKALAŞMADAKİ İTİCİ GÜCÜ: İNCİ AKÜ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA PDF
Ayben ÇELİK, Tuğçe DANACI, Meltem ONAY
HİLE ÜÇGENİ FAKTÖRLERİNİN KANAAT FONKSİYONLARI İLE TAYİNİ: BİR TÜRKİYE UYGULAMASI PDF
Alper KARAVARDAR
TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR PDF
Çağrı DUMAN, Elif TAŞKIN, Züleyha GÖKÇE, Lala ZOBAR
PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLAL ALGISI VE İŞ TATMİNİ İLİŞKİSİ: İSTANBUL AVRUPA YAKASI ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
İhsan YİĞİT
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Nil ENGİZEK, Ahmet ŞEKERKAYA
SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ PDF
Emel KARAYEL BİLBİL, Nevra ÇELİKKOL
İSLÂM / ARAP AHLÂKININ YAPISAL SOY KÜTÜĞÜ – Muhammed Âbid el-Câbirî Bağlamında – PDF
Muhammed COŞKUN
FİNANSAL KRİZ DÖNEMLERİNDE MİKROEKONOMİK POLİTİKALAR: BASIN İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Ayşenur AKYAZI
TÜRKİYE’DE GIDA SEKTÖRÜNDE KURUM KİMLİĞİ VE KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
G. Banu DAYANÇ KIYAT
Ekler PDF
Öneri Dergisi


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.



Sosyal Bilimler Enstitüsü